خبر اختصاصي:
مسابقات فوتسال جام جهاني چند روزي است كه در كشور كلمبيا در حال برگزاري است و بازيهاي مرحله گروهي در حالي به پايان رسيد كه ايران با تيم هاي اسپانيا , آذربايجان و مراكش در يك گروه قرار داشت. تيم ملي كشورمان در بازي اول خود مقابل اسپانيا در حالي كه موقعيتهاي گلزني زيادي داشت تن به شكست 5 بر 1 داد. در بازي دوم تيم ملي كشورمان موفق به شكست تيم ملي مراكش با نتيجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترين ديدار تيم ملي ايران با نتيجه 3 بر 3 برابر آذربايجان متوقف شد تا از صعود به هشت تيم برتر باز بماند. اين براي اولين بار است كه طي سالهاي اخير تيم ايران از صعود به مرحله حذفي رقابتها باز مي ماند

خبر اصلي


به گزارش خبرگزاري فارس از بوكان ابراهيم حسني عصر امروز در آيين توديع و معارفه مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان بوكان، اظهار داشت: افزايش تخت‌هاي بيمارستاني و پاسخگويي به نيازهاي درماني مردم استان در اولويت قرار دارد.

وي با بيان اينكه با اجراي طرح تحول نظام سلامت شاهد تحول بزرگي در بخش بهداشت و درمان استان هستيم، از اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت در آذربايجان غربي خبر داد و افزود: امسال شاهد افزايش تعداد  تخت‌هاي بيمارستاني در قالب تخت‌هاي ويژه بوديم.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشكي آذربايجان غربي با اشاره به تعداد تخت‌هاي ويژه اضافه شده در استان، خاطرنشان كرد: امسال 95 تخت مراقبت ويژه در استان آذربايجان غربي افزايش يافته است.

اين مسؤول اظهار داشت: اين تخت‌هاي مراقبت ويژه در بخش نوزادان، اطفال و بزرگسالان راه‌اندازي شده‌اند كه اين تخت‌ها نيز با اجراي طرح تحول نظام سلامت افزايش يافته است.

در ادامه اين جلسه امام جمعه بوكان، اظهار داشت: نقش جامعه پزشكي در بخش درمان بيماران بر كسي پوشيده نيست و تنها درخواستي از جامعه پزشكي دارم اين است كه همواره خداوند را در كارهايشان به ياد داشته باشند.

ماموستا عبدالرحمن خليفه‌زاده يادآور شد: طرح تحول نظام سلامت يكي از طرح‌ها موفقي است كه در شهرستان بوكان ثمرات قابل توجهي را به همراه داشت.

اين مسؤول بابيان اينكه در اين خصوص شاهد كاهش هزينه‌هاي درمان توسط مردم هستيم، اعلام كرد: افزايش سرانه فضاي درماني و بهره‌گيري از نيروهاي مجرب از ديگر مزيت‌هاي اجراي طرح تحول نظام سلامت در اين شهرتان است.

در پايان اين مراسم از زحمات محمد مقصد حق، مدير سابق شبكه بهداشت و درمان بوكان تجليل و محمد عباسي به عنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان بوكان معرفي شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.