شرح خبر: 
به گزارش خبرگزاري فارس، تيم‌هاي فوتبال استقلال و سايپا از هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 16و45 دقيقه امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه اين بازي با برتري دو بر صفر استقلال به پايان رسيد.

موعود بنيادي فر

حسن ظهيري – مهدي عاليقدر

محسن كريمي(استقلال 76)، جابر انصاري(استقلال 82)

- اميد خالدي(سايپا)،لئوناردو پادواني(استقلال)

-

مهدي رحمتي، وريا غفوري، رابسون، پادواني، يعقوب كريمي، بختيار رحماني، اميد ابراهيمي، فرشيد اسماعيلي، خسرو حيدري، جابر انصاري و كاوه رضايي

-محسن كريمي( خسرو حيدري 46)، علي قرباني(بختيار رحماني 70)،فرشيد باقري(جابر انصاري90)

حامد فلاح‌زاده، روزبه شاه‌علي‌دوست، سيامك كوروشي، مهدي بدرلو، مهدي ترابي، غلامرضا رضايي، سعيد لطفي، مسعود حسن‌زاده، حامد شيري، سجاد مشكل‌پور و اميد خالدي

- علي قلي زاده( مهدي بدرلو70) جونييور(سعيد لطفي85)
 


دقيقه 91
محسن كريمي با چرخشي زيبا با روي پاي راست به صورت زميني ضربه اش را به اوت زد.اين مسابقه با پيروزي 2 بر صفر استقلال تهران به پايان رسيد.

براي تماشاي جدول ليگ برتر اينجا كليك كنيد.

دقيقه 89

 

محسن كريمي به محوطه جريمه سايپا نفوذ كرد و پاس دقيقي را براي انصاري ارسال كرد. اين بازيكن نيز از اين فرصت استفاده كرده و توپ را وارد دروازه سايپا كرد كه كمك داور اين گل را نپذيرفت.

 

 

دقيقه 84

 

 

ضربه خطرناك رضايي براي سايپا راهي اوت شد.
 

 

دقيقه 82

 

جابر انصاري از اشتباه خط دفاعي سايپا استفاده كرده و با شوتي كه در حالتي نامتعادل زد موفق شد براي دومين بار دروازه فلاح زاده را باز كند تا استقلال به گل دوم برسد. در اين صحنه كاوه رضايي با ضربه سر انصاري را صاحب موقعيت كرد.
 

 

دقيقه 80

 

سايپايي‌ها در اين دقيقه چهره تهاجمي به خود گرفته و روي چند سانتر از چپ و راست روي دروازه استقلال خطرساز شد كه در نهايت اين توپ به رحمتي رسيد.
 

 

دقيقه 78
كاوه رضايي به محوطه جريمه سايپا نفوذ كرده و با شوتي محكم دروازه اين تيم را تهديد كرد كه در نهايت اين فرصت هم از دست رفت.

دقيقه 76

 

روي كرنر ارسال شده استقلالي‌ها، محسن كريمي روي يك رفت و برگشت از پشت محوطه جريمه با شوتي فني و دقيق دروازه سايپا را سرانجام باز كرد.
 

 

دقيقه 73

 

ضربه ايستگاهي حامد شيري با فاصله كمي از دروازه رحمتي به اوت رفت.
 

 

 


بيشتر عكاسان حاضر در ورزشگاه پشت دروازه سايپا حضور دارند و فقط 2 عكاس پشت دروازه رحمتي حضور دارند. در اين دقايق استقلال صاحب توپ و ميدان است و عكاسان به اميد ثبت گل استقلال در اين منطقه از زمين حضور دارند.
 

دقيقه 66

 

ضربه سر جابر انصاري راهي كرنر شد.
 

 

دقيقه 65
فلاح‌زاده سانتر ديدني محسن كريمي از سمت راست دروازه سايپا را به مشت دفع كرد.

دقيقه 64

 

استقلالي‌ها روي چند ارسال از چپ و راست مي‌توانست سايپا را تهديد كند كه اين فرصت‌ها هم براي شاگردان منصوريان از دست رفت.
 

 

دقيقه 58

 

ضربه ايستگاهي ترابي را رحمتي مشت كرد و در ادامه اين دفع توپ، بختيار رحماني پاس خوبي را روي دروازه سايپا ارسال كرد كه قبل از اينكه اين توپ براي سايپا دردسرساز شود، بدرلو اين توپ را به كرنر فرستاد.
 

 

دقيقه 57
جابر انصاري در محوطه جريمه سايپا توپ را كنترل كرده و روانه دروازه كرد كه فلاح‌زاده به راحتي آن را مهار كرد.


عليرضا منضوريان در كنار زمين با شور و اشتياق عجيبي مانند هفته‌هاي گذشته تيمش را هدايت مي‌كند. سرمربي استقلال چندين بار نيز به تصميمات داور اعتراض كرد.
 

نيمه دوم/ دقيقه 51
سانتر خطرناك فرشيد اسماعيلي را فلاح‌زاده مهار كرد هرچند كه در اين صحنه داور خطاي جابر انصاري روي گار سايپا را اعلام كرد.

دقيقه 41

بختيار رحماني بار ديگر در محوطه جريمه سايپا صاحب توپ شد كه اين بار هم شوت او را فلاح‌زاده، درازكش مهار كرد.مسابقه تيم استقلال و سايپا در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
 

 

دقيقه 39

 

براي چندمين بار حيدري از سمت راست سانتر كرد و رضايي توپ را با ضربه سر بي حاصل به اوت زد.
 

 

دقيقه 37
عكس العمل خوب گلر سايپا باز هم استقلالي‌ها را در حسرت گلزني گذاشت. در اين دقيقه شوت چكشي رضايي را فلاح‌زاده به كرنر فرستاد.

دقيقه 35
سيامك كوروشي مدافع جلو كشيده سايپا در حالي كه تعادل نداشت به سمت دروازه استقلال ضربه ضعيفي را روانه كرد.


استقلالي‌ها در اين ديدار به سبك هواداران ايسلند تيم خود را تشويق مي‌كنند. از سوي ديگر هواداران اين تيم براي كري خواني عليه پرسپوليس، شعار عجيبي را سر دادند.
 

دقيقه 34

 

شوت آرام ابراهيمي كه روي يك رفت و برگشت در پشت محوطه جريمه نصيب وي شده بود را فلاح زاده به راحتي مهار كرد.
 

 

دقيقه 28

سيد مهدي رحمتي ضربه ايستگاهي سايپا را كه توسط ترابي زده شد، مهار كرد. در بازگشت اين توپ يك بار ديگر گلر استقلال ضربه حامد شيري را با پا دفع كرد.

دقيقه 23

 

غلامرضا رضايي توپ ارسال شده از سمت راست استقلال را محكم به آسمان كوبيد.

 

دقيقه 17

 

روي سانتر ابراهيمي، يك بار ديگر بختيار رحماني صاحب فرصت ايده‌آل گلزني شد كه اين بار هم اين بازيكن در حالي كه مزاحمي نداشت، توپ را با سر به كنار دروازه سايپا كوبيد.
 

 

استقلال بازي را هجومي آغاز كرده و در همان دقايق نخست چندين فرصت گلزني داشت كه اين موقعيت‌ها براي شاگردان منصوريان از دست رفت. البته اشتباهات استقلالي‌ها در خط دفاعي در اين بازي هم ادامه دارد و يكي دو صحنه نيز سايپا روي دروازه رحمتي خطرساط شد.

دقيقه 16

 

سانتر خسرو حيدري با ضربه سر جابر انصاري همراه شد كه جابر اين توپ را به اوت زد.
 

 

دقيقه 11
شوت خطرناك و محكم كاوه رضايي با كمترين فاصله از دروازه سايپا به اوت رفت.

دقيقه 9

 

ضربه آرام شاه‌علي‌دوست از زاويه بسته را رحمتي مهار كرد.

 

دقيقه 6

 

شوت فرشيد اسماعيلي از پشت محوطه جريمه را فلاح زاده در دوضرب مهار كرد.
 

 

دقيقه 4

 

مسعود حسن‌زاده در ابتداي بازي مي‌توانست سايپا را صاحب گل كند كه شوت محكم اين بازيكن را رحمتي رفع كرد.

 

دقيقه 3

 

فرار رضايي با پاس عالي اين بازيكن همراه شد كه بختيار رحماني در فرصتي تك به تك، قدر اين موقعيت را ندانست و توپ را تكضرب به دروازه‌بان حريف كوبيد.

 

دقيقه 2

فرشيد اسماعيلي پشت محوطه جريمه سايپا صاحب توپ شد اما توپ را از دست داد. در ادامه يعقوب كريمي در اين صحنه با سانتر خود فرصت ديگري را ايجاد كرد كه با هوشياري مدافعان سايپا اين فرصت از دست رفت.


خبر تصادفي:
خبر هاي بروز دنيا براي تمامي سنين در اين سايت موجود است.شما بازديدكنندگان محترم ميتوانيد روزانه خبر هاي زياد و مهم را در اين سايت بخوانيد و از اخبار روز دنيا با خبر شويد.كافي است فقط در اين وب سايت گردش كنيد و در تمامي موارد اين وب سايت جستجوي لازم را انجام دهيد.خبر هاي سياسي در اين سايت شامل خبر هاي دولت يازدهم و عملكرد آن ها در اين دوره است كه بايد بررسي هاي دقيقي در اين زمينه انجام شود.عملكرد اين دولت مثبت بوده و در بخش برجام كار هاي زيادي انجام شده كه شايسته تقدير و تشكر است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.