استرس و اضطراب ناشي از ناامني اقتصادي ممكن است حداقل تا حدي مقصر براي ايالات متحده نرخ مرگ است كه دولت اعلام دسامبر 8 براي اولين بار در دهه افزايش يافته است مي گويد: يك متخصص در فقر و نابرابري در دانشگاه واشنگتن در سنت لوييس.

گفت: “براي اولين بار از سال 1993 كلي نرخ اميد به زندگي در ايالات متحده آمريكا سال گذشته واقع رفت، با توجه به مراكز كنترل بيماري و پيشگيري،” مارك رتبه هربرت سيد هدلي استاد از رفاه اجتماعي در مدرسه قهوه اي.

“درست است به خصوص براي كساني كه زير سن 65،” او گفت. “به عنوان پژوهش هاي تجربي از دانشگاه استنفورد نشان مي دهد كه بيش از چند دهه گذشته روياي آمريكايي براي به دست آوردن سخت تر تبديل شده است اين خبر در عين حال دقيق مي آيد.”

اتفاقي است؟ رتبه هنوز فكر مي كند.

“به عنوان انتخابات اخير در معرض قرار گيرد، بيشتر آمريكايي ها احساس فشار از ناامنى اقتصادى” گفت: رتبه شركت نويسنده كتاب تاثيرگذار 2014 “تعقيب روياي آمريكايي: درك چه اشكال ثروت ما.”

“اين ناامني اقتصادي منجر به اضطراب گسترده در جمعيت با تعداد بيشتر خانوارها تلاش به ماندن شناور،” او گفت. “در كوتاه اميد و رسيدن به روياهاي بسياري از آمريكايي ها معمولي گرفتن بيشتر و بيشتر از.”

بنابراين، contends رتبه مهم است توجه داشته باشيد كه اخير در نرخ اميد به زندگي سقوط “رخ داده است تا حد زيادي در نتيجه سطح افزايش بيماري هاي قلبي و سكته مغزي و آسيب هاي غير عمدي و خودكشي.” است

همه اينها با سطح بيشتري از استرس و اضطراب، “او گفت:”. “به عنوان استرس و اضطراب مي رود، بنابراين بيش از حد احتمال يكي از اين علل مرگ كند.”

در نتيجه چند مستند خوب اقتصادي روند, از جمله افزايش نابرابري درآمد و ثروت امريكا است تبديل شدن جامعه دارا به سرعت و ندارها، گفت: رتبه.

“در حالي كه تعداد آنها در حال گرفتن كوچكتر از يك طرف دارا غني تر شدن است”، او گفت. «از سوي ديگر بايد ندارها در حال تبديل شدن فقير در حالي كه تعداد آنها در حال رشد بزرگتر. نتيجه ممكن است كه قناري در معدن زغال سنگ–كلي اميد به زندگي در ايالات متحده فقط رفت.”

منبع داستان:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه واشنگتن در سنت لوئيس . نوشته شده توسط نيل Schoenherr اصلي. توجه: ممكن است ويرايش محتوا براي سبك و طول.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.