شرح خبر:

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاري فارس، غلامعلي حداد عادل در حاشيه مجمع عمومي جمعيت رهپويان و در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره برنامه اصولگرايان براي ائتلاف در انتخابات 96 اظهار داشت: در اين زمينه كارهايي شده كه ان‌شاءالله به زودي اعلام مي‌شود.

حداد عادل ادامه داد: اصولگرايان براي حضور هماهنگ و مبتني بر وحدت در انتخابات شوراها و رياست جمهوري برنامه دارند كه به زودي برنامه خود را اعلام مي‌كنند. البته تاريخ دقيق آن مشخص نيست ولي ظرف روزهاي آينده اعلام خواهد شد.

اين فعال اصولگرا تاكيد كرد: يك حركتي توسط عده‌اي از خدمتگزاران انقلاب اسلامي براي حضور جدي در انتخابات صورت گرفته است.

وي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار فارس، در خصوص رسيدن به نامزد واحد و برنامه اصولگرايان در اين زمينه خاطرنشان كرد: اصولگرايان دو برنامه دارند كه يكي ساز و كار براي رسيدن به وحدت و ديگري ساز و كار براي رسيدن به فرد واحد است كه ما اين مسير را تعقيب مي‌كنيم.


خبر تصادفي:
مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران با حضور 16 تيم در حال پيگيري مي باشد. در حالي كه تا پايان هفته ششم رقابتها تيم پرمهره استقلال تهران با مربيگري عليرضا منصوريان موفق به كسب برد نشده است و تنها با 4 امتياز در رده پانزدهم جدول جا خوش كرده است. در آخرين ديدار استقلال به مصاف حريف سرخپوش پايتخت يعني پرسپوليس رفت و اين بازي حساس عليرغم حساسيت بالا بسيار سرد بود و با نتيجه صفر صفر به پايان رسيد. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها بايد به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپوليس نيز بايد در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازي استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادي برگزار مي گردد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.