شرح خبر:

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد شرايط صنعت نفت آبادان، گفت: پس از پنج روز استراحت تمرينات‌مان را در آبادان آغاز كرديم و كارمان را بر اساس برنامه پيش مي‌بريم. قرار است سفر پنج روزه‌اي به تهران داشته باشيم و با تيم‌هاي صباي قم و پيكان ديدار كنيم.

وي در مورد تعطيلات ليگ برتر، اظهار داشت: اين تعطيلات به خاطر موفقيت و سربلندي تيم ملي است. بايد با اين مسئله كنار بياييم چرا كه تيم ملي از هر چيزي مهم‌تر است.

سرمربي صنعت نفت در رابطه با مصدوميت حسين بغلاني خاطرنشان كرد: اين بازيكن در بازي با پرسپوليس از ناحيه كمر دچار مصدوميت جدي شد. او كارهاي اوليه خود را آغاز كرده و كم كم كارش را به صورت جدي‌تر دنبال مي‌كند.

دست‌نشان در پاسخ به سوالي در مورد اينكه آ‌يا از عملكرد تيمش در 10 هفته ابتدايي ليگ برتر رضايت داشته است، گفت: صددرصد از روند تيم راضي هستم. جايگاه خوبي در جدول داريم اما بايد با برنامه‌ريزي بهتر و كار بيشتر شرايط‌مان را بهبود ببخشيم.

وي در مورد اينكه آيا قصد تقويت تيم‌شان را دارند، تصريح كرد: اگر بازيكن خوب و مناسبي آزاد باشد آمادگي جذب او را داريم اما اين مسئله به مشروط به كيفيت مناسب بازيكن است. در غير اينصورت منتظر نيم‌فصل مي‌مانيم تا اين كار را انجام دهيم. ما تيم جواني داريم كه تازه به ليگ برتر صعود كرده به همين خاطر بايد نسبت به ساير تيم‌ها تلاش بيشتري انجام دهيم براي رسيدن به موفقيت نياز به تقويت داريم.


خبر تصادفي :
سايت هاي خبري روزانه بروز شده ميشود و توسط جديد ترين اخبار ايران اين اتفاق مي افتد.بايد دانست كه جديد ترين اخبار ايران و جهان لحظه به لحظه در اينم سايت ها موجود است.خبر هاي ورزشي اين سايت شامل خبر هاي ليگ هاي ايران و بازي دربي پايتخت است.بازي هاي حساس ليگ ايران را پوشش ميدهيم و به بررسي دقيق عملكرد هر يك از بازيكنان ليگ ميپردازيم.ليگ ايران خيلي زود و سريع شروع شده و تمامي بازي ها با كيفيت بالا و در بالاترين سطح انجام ميشود.تمامي بازيكنان ليگ با قيمت هايي گران در باشگاه هاي ليگ ايران بازي كرده و روزانه تمرينات زيادي را انجام ميدهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.