شرح خبر:


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدي در مجمع دوسالانه سازمان بسيج اصناف و بازاريان كشور كه صبح امروز در سالن همايش‌هاي آستان قدس رضوي برگزار شد، اظهار داشت: از اهل‌بيت (ع) بخواهيم به بازار عنايت كنند چراكه بازار ما در انقلاب و دفاع مقدس درخشيد اما ميدان اصلي نقش‌آفريني امروز است مثلاً حمايت در پشت جبهه‌ها برگ زريني در حمايت از دفاع مقدس بود.

وي افزود: امروز شما در خط مقدم هستيد و بايد حماسه خلق كنيد و اين جز با توسل به اهل‌بيت (ع) ميسر نمي‌شود و از آن‌ها بخواهيم در بازار سربلند شود و يك عظمت و برگ زرين ديگر خلق شود اما شرط آن اين است كه ايمان داشته باشيم و به‌جاي ديگر چشم ندوخته باشيم و نه به همه غيرها بگوييم يعني يك‌چشم به دست دشمن و يك‌چشم به ولي نداشته باشيم چراكه براي ايمان آوردن به خدا اول بايد كفر به طاغوت بورزيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور تصريح كرد:  اقتصاد مقاومتي زماني عملي مي‌شود كه فقط به يكجا نگاه داشته باشيم چراكه انسان وقتي به‌جاي ديگري اميد داشته باشد تمام ظرفيتش را فعال نمي‌كند.

سردار نقدي گفت: فكر مي‌كنيم وقتي مذاكره و توافق كرده‌اند، مشكلات حل مي‌شود اما بايد بدانيم تعامل با اقتصاد آمريكا ما را به قهقرا مي‌برد و اين از نظر علمي ثابت‌شده است.

وي ادامه داد: تجربه نشان داده تعامل با آمريكا در چند سال اخير براي ما فقط حكم 18 ميلياردي محكوميت در كرسنت، 2 ميليارد تومان دزدي از ما و ماهي تصويب يك قانون عليه ما را داشته است و  دشمن منتظر ماست كه ما از مبارزه خسته شويم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور با اشاره به اينكه بعضي‌ها اين را قبول ندارند اما رهبري گوشزد كردند كه من به اين مذاكرات خوش‌بين نيستم، گفت: اما عده‌اي هنوز فكر مي‌كنند اگر جور ديگري شود درست مي‌شود، اما تمام ديپلماسي آمريكا به استخدام درآمدند كه اين جمله را در ذهن ما القا كنند كه بهبود وضع اقتصادي ايران مشروط به برقراري ارتباط با آمريكاست.

سردار نقدي با اشاره به رابطه عربستان و آمريكا گفت: عربستان بزرگ‌ترين توليدكننده نفت جهان است اما حق ندارد حتي پيچ دكل نفتي را بسازد و به اين مسائل ورود پيدا كند با اينكه 40 درصد مردم اين كشور زيرخط فقر هستند و اگر خارجي‌ها آنجا را ترك كنند همه‌ چيز خوابيده است اين همان مدل دوستي آمريكاست كه مي‌خواهد انتخاب كند نفت را به چه كسي بفروشد و همه توليد را تعطيل كند و به‌جاي آن بهترين تيم‌هاي فوتبال اروپا را بخرد و در قمارخانه‌ها مصرف كند و بايد گفت اگر قطر اجازه داشت مستقل عمل كند، امروز بزرگ‌ترين دانشمندان و طراحان جهان در كويت و قطر كارخانه‌هاي موتورسازي داشتند.

اين خبر در حال تكميل است....


خبر تصادفي:
با شروع مهر دانشگاه ها و مدارس كشور باز شده و دوباره اين مكان ها دانش آموزان و دانشجويان زيادي رفت آمد ميكنند و به كسب علم و دانش ميپردازند.تعداد زياد دانشكاه هاي كشور باعث شده كه انگيزه براي ادامه تحصيل دانشجويان بسيار كم شود و اين نا اميدي از آينده شغلي ميل و رغبت دانشجويان را از بين برده است.از طرفي كمبود امكانات در بسياري از دانشگاه هاي كشور به چشم ميخورد.امكانات مدارس كشور نيز بسيار كم است و بايد با نگراني زياد به اين وضعيت بد كشور رسيدگي شود تا باعث كاهش دانشجو محصل در سال هاي بعد نشود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.