شرح خبر:


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس،‌ سيصد و دومين جلسه علني شوراي اسلامي شهر تهران با حضور اكثر اعضاي شورا از ساعت 9:15 آغاز شد.

در ادامه اين جلسه از مدال‌آوران المپيك و پارالمپيك تقدير و تجليل شد؛ سپس اعضاي شوراي شهر تهران تذكرات پيش از دستور را ارائه دادند و با حضور شهردار تهران در صحن علني شوراي اسلامي شهر تهران درباره واگذاري املاك شهرداري تهران، گزارشي ارائه شد.

محمدباقر قاليباف در ارائه گزارش خود به موضوعات مبهم در پروژه واگذاري املاك شهرداري تهران كه بر اساس اعلام دادستاني، احمد حكيمي‌پور عضو شوراي اسلامي شهر تهران اسناد آن را در اختيار رسانه‌ها قرار داده است،‌ گفت: شهرداري تهران توسط دستگاه‌هاي ذيربط مورد بازرسي دائم قرار گرفته است.

وي اشاره كرد: وقتي نامه محرمانه كه براي ما هم نبوده است و توسط عده‌اي بر خلاف قانون و اخلاق، رسانه‌اي شد، من به عنوان شهردار وظيفه خود ديدم تا اولاً از صيانت سلامت شهرداري دفاع كنم، ثانيا با تخلفات احتمالي قطعاً برخورد كنم ثالثاً در اين مورد به هيچ عنوان اغماض نكنم و در نهايت از دادستان خواستم تا اين موضوع را رسيدگي كند و هيچ خط قرمز فردي و جناحي هم نداشتم.

قاليباف در ارائه گزارش خود گفت: اين اعداد و افراد كه منتشر شد، كذب بود و در حق مديريت شهري ظلم شد؛ بر اساس گزارش دادستاني تنها 45 مورد تخلف وجود دارد و آن هم تخلف شكلي است؛ در 27 هزار و 600 مورد پرونده واگذاري تنها 45 مورد تخلف محسوب شده است و نه جرم؛ و بنده همان روز ارسال گزارش دادستان، 36 مورد را همان لحظه ثبت و معاملات را بر هم زدم. 19 نفر از اين‌ها بيش از حد تخفيف گرفتند كه باز بنده شخصا اقدام به بازپس‌گيري مبالغ كردم.

شهردار تهران تأكيد كرد: هيچكدام از اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران از امتياز مسكن برخوردار نشده‌اند و اين موضوع را با قاطعيت اعلام كرد.

در ادامه اين جلسه، مهدي چمران نيز عنوان كرد: در جلسه گذشته اعضاي شوراي شهر نامه‌اي را به قوه قضائيه امضاء كردند و سرعت عمل و دقت قوه قضائيه تشكر كردند.

وي افزود: قوه قضائيه همين سرعت عمل و دقت را ادامه دهد تا وضعيت كامل و روشن شود.

وي با تأكيد بر اينكه فصل‌الخطاب ما قوه قضائيه است،‌گفت: بهتر است نظر قوه قضائيه اعلام شود و بعد بحث و بررسي لازم در اين خصوص انجام شود.

در ادامه اين جلسه، چند تن از اعضاي شوراي شهر از گزارش ارائه شده توسط شهردار تهران تشكر و قدرداني كردند.


خبر تصادفي:
پيشرفت تكنولوژي در ايران بسيار زياد شده است.ايران همگام با بازارهاي جهاني در رابطه با تكنولوژي پيش رفته و مردم ايران از تمامي امكانات جديد دنيا استفاده ميكنند.امروزه اينترنت در ايران به صورت قابل ملاحظه اي بهتر شده و كاربران ايراني نسبت به قبل اينترنت پرسرعت تري در اختيار دارند.قيمت اينترنت نيز بسيار كاهش يافته و اين باعث شده تمامي قشر هاي جامعه بتوانند از اينترنت مناسب استفاده كنند و به دنياي مجازي وصل باشند.شركت هاي زيادي نيز براي ارائه خدمات اينترنت در ايران وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.