شرح خبر:

به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، علي قنبرزماني صبح امروز در نشست هماهنگي برگزاري مراسم اربعين اظهار داشت: برگزاري مراسم اربعين از اهميت بسيار بالايي برخوردار است لذا در اين راستا اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي لازم به منظور اعزام زائران از اين استان به كربلا انديشيده شده است.

وي ادامه داد: برگزاري مراسم اربعين يكي از جلوه‌هاي اعتقادي است و اقتدار شيعيان در جهان محسوب مي‌شود.

فرماندار كرج با بيان اينكه در اين راستا تمامي تمهيدات لازم براي برگزاري هر چه باشكوه‌تر مراسم‌هاي اربعين انديشيده شده است، افزود: امسال استان البرز ميزبان حدود 30 هزار نفر از زائران امام حسين(ع) در كربلاي معلي است.

قنبرزماني خاطرنشان كرد: تأمين امنيت زائران يكي از مهمترين مقوله‌هايي است كه بسيار مورد توجه است لذا اقدامات لازم براي تأمين امنيت زائران نيز انجام شده است.

وي گفت: در اين راستا همچنين اقدامات و تمهيدات لازم براي انتقال زائران، اسكان و پذيرايي، تامين امنيت مسافران و خدمات بهداشت و درمان زائرين نيز انجام شده است.

فرماندار كرج در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به برخي از نذورات در اين ايام توسط زائران خاطرنشان كرد: در اين راستا بسياري از شهروندان نذوراتي براي برگزاري مراسم اربعين دارند كه ستاد بازسازي عتبات عاليات شماره حساب 1040 بانك‌هاي ملي، ملت و پست بانك را در اين زمينه اختصاص داده است.

قنبرزماني با اشاره به اينكه اين شماره حساب قابل پرداخت در سراسر كشور است افزود: اين مهم تنها به ‌منظور جذب نذورات و كمك‌هاي مردمي براي برپايي مراسم عظيم اربعين اختصاص داده شده است.

زماني در ادامه سخنان خود از زائران خواست تا همكاري‌هاي لازم را با مسؤولان برگزار كننده اربعين داشته باشند و به توصيه‌هاي آنان توجه كنند.

وي گفت: از زائران مي‌خواهيم كه از عزيمت‌هاي انفرادي بپرهيزند و براي حضور در مراسم اربعين در قالب گروه‌هاي دسته جمعي حاضر شوند.


خبر تصادفي:
هواي آلوده تهران هميشه يكي از اصلي ترين موضوعات براي انتقاد بوده است.جمعيت تهران بسيار زياد شده و روز به روز نيز زياد تر ميشود.اين امر باعث شده كه نتوان تردد خود رو ها را در سطح شهر كنترل كرد و ترافيك شديد همراه با آلودگي زياد در شهر بوجود بيايد.كنترل اين مشكل سال هاست مه مورد بررسي قرار دارد اما نتيجه اي حاصل نشده و تهران همچنان يكي از شلوغ ترين و مثيف ترين شهر هاي دنيا است كه براي تنفس در اين شهر مشكلات زيادي وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.