شرح خبر:


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، ولي‌الله بياتي يكشنبه شب در دويست و سومين جلسه شوراي اسلامي شهر قم، با اشاره به انتشار اخباري در فضاي مجازي از قول وزير بهداشت در خصوص درخواست عوارض 100 ميلياردي شهرداري قم براي ساخت بيمارستان، گفت: اين موضوع واقعاً صحت ندارد و هيچ جايي نبوده كه پيشنهاد احداث بيمارستان شود و شهرداري اين مبلغ را مطالبه كند.

وي افزود: قرار بود بيمارستاني در جمكران ساخته شود كه تمام همكاري‌هاي لازم را شهرداري را داشت و اين پروژه اصلاً به مرحله محاسبه عوارض نرسيده است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم گفت: بيمارستان هزار تختخوابي هم در حال احداث است كه با وجود اينكه بخشي از آن هتل تجاري بوده با مبلغي بسيار كمتر محاسبه و ابلاغ شد.

وي تصريح كرد: من فكر مي‌كنم وزير بهداشت نسبت به اطلاعات زيرمجموعه خود در استان اشرافيت ندارد چون كمك‌هايي كه شهرداري به بهداشت و درمان كرد بسيار شايسته بوده است.

بياتي با تاكيد بر اينكه تخفيف عوارض زيادي در بخش بهداشت و درمان داشتيم، افزود: تاكنون زمين‌هاي زيادي براي احداث پايگاه‌هاي بهداشت ارائه و گاها بدون دريافت پروانه اجازه احداث بنا داده شده است.

وي تصريح كرد: اين گونه اظهار نظرها به تعاملات شورا و شهرداري با حوزه بهداشت و درمان آسيب مي‌زند و ما انتظار داريم وزير حداقل گزارش فعاليت‌ها و همكاري‌هاي شهرداري را بگيرد و بعد اظهار نظر كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم با تاكيد بر اينكه اظهار نظر وزير بهداشت كذب محض است، افزود: ما مصوبات مختلفي براي كمك به حوزه بهداشت و درمان داشته‌ايم.

بياتي در ادامه با بيان اينكه طرح خيابان كارگر امسال در برنامه شهرداري است و اعتبار خوبي براي آن‌ها جذب شده است، افزود: براي تملك برخي زمين‌ها قولنامه‌اي سعي داشتيم كه با اقرارنامه اين كار را انجام دهيم كه فرمانداري اين را رد كرده و چاره‌اي جز ارجاع طرح به شوراي حل اختلاف نداريم تا بتوانيم براي تملك اراضي كه قولنامه‌اي هستند اقدام كنيم.

وي با اشاره به گزارش شهرداري در خصوص خدمات رساني در ايام محرم و صفر گفت: مردم انتظار دارند چهره مذهبي شهر به خوبي رعايت شود و شهرداري كمك خوبي به مناسبت‌سازي كرده است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم ضمن تشكر از برخورد با تخلفات شهري اظهار كرد: سازمان زيباسازي و روابط عمومي شهرداري نيز اقدامات شايسته‌اي در حوزه فضاسازي شهري انجام داده‌اند.


خبر تصادفي:
نسل جديد گوشي هاي آيفون به نام آيفون 7 وارد بازار شده است.قيمت بالاي اين دستگاه اولين چيزي است مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.اينكه امكانات اين گوشي همراه واقعا آنقدر زياد است كه بخواهيم چنين هزينه برايش پرداخت كنيم جاي بحث و گفتگو زيادي دارد.البته هنوز به صورت كامل وارد بازار نشده و اطلاعات دقيق تر را زمان ورود به بازار ميتوان گرفت.اما چيزي كه مشخص است اين است كه آيفون با اين قيمت بالا مسلما خريداران خيلي كمي خواهد داشت و اين شركت بايد فكري به حال اين مشكل بزرگ بكند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.